Tojásos lecsó

Kisvirág receptje

Említettem, hogy kaptunk zöldpaprikát. Olyan méregzöld színe van, mint nálunk az extraerős paprikának, de alakra olyan mint a TV paprikánk, és az íze is nagyon hasonló. Hányódott még egy szerencsétlen a hűtőben, és mostmár nagyszemű paradicsom is fellelhető volt (meg nem utolsó sorban tojás.
Felhívtam hát nővéremet, aki kézségesen elmondta mit csináljak. Ilyesmire gondoltam én is, de biztos ami biztos.


lecsoSzóval elővettem egy közepes fej vöröshagymát, feldaraboltam, olivaolajon megdinszteltem kicsit. Aztán bele a felszelt paprika, átforgat, meg beletörtem egy gerezd fokhagymát is, sóztam borsoztam, egy lehellet vegeta is került bele. Fedél rátesz, hagy kicsit. addig felszeltem az egy nagyobb, és egy kisebb szem paradicsomot. Mikor úgy gondoltam néhány keverés után, hogy jó, beletettem a paradicsomot. Itt még szórtam bele egy kis sót, és így a végén pont tökéletes lett a fűszerezése. Átforgattam azt is, és azt is hagytam kicsit fedő alatt.

Majd beleütöttem a két tojást, megforgattam, szinte pillanatok alatt megfelelőre sült.

Baromi gyors, egyszerű de nagyszerű. Igazából vastagra szelt puha fehérkenyérrel (amiről már jó ideje vizionálok)  az igazi tunkolni, de az sajnos nem volt, így maradt a pirított szendvicskenyér.
Ez így egy én adag lett egyébként - na jó, néhány falatot a végén már nem tudtam lenyomni :)

Forrás: http://kisviraginitaly.freeblog.hu/archives/2007/07/22/Lecso/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése